20100103

خواهران اجاره ای یا کرایه ای کیستند ؟!

خيلي کنجکاو بودم بدانم اين خواهران کرايه اي داراي چه شخصي هستند ؟ چگونه و توسط چه نهاد ها و سازمانهايي بکار گيري ميشوند ؟ چقدر دستمزد ميگيرند ؟ از چه قشر و طبقه اجتماعي و اقتصادي هستند ؟ . ... براي همين به سراغ برادر شوهر خواهرم که در پليس اطلاعات و امنيت عمومي فاتب ( فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ) شاغل است رفتم . بعد از گپ و گفتگويي کوتاه چند تا از عکسهاي اين خواهران کرايه اي را ( که در گوشي موبايلم بود ) به ايشان نشان دادم و پرسيدم جريان اينها چيست ؟ يک لبخندي زد و گفت ميخواهي ازدواج کني ؟ گفتم اولا نه در ثاني خدا نکند روزي بخواهم با همچين افرادي ( از نظر شخصيتي ) ازدواج کنم فقط ميخواستم بدانم اينها با اين سر و وضع چطور در اين مراسم ها شرکت ميکنند . و عليرغم تضاهاي ظاهري که با حکومت دارند از حکومت طرفداري ميکنند ؟ ايشان گفتند ما به اينها ميگوييم خواهران پورسانتي يا مامور دو صفر ول !!! اکثر اين زنان و دختران به جرمهايي مثل فرار از خانه . اعتياد به مواد مخدر و روسپيگري و سرقت و.... دستگير ميشوند و بعد از تشکيل پروند و تحقيقات مقدماتي و سپس دادسرا و صدور حکم در دادگاه به زندان و بندهاي مربوط به نسوان ( زنان ) فرستاده ميشوند در زندان از بين اين زنان افرادي را که داراي تحصيلات و ضريب هوش بالاتر هستند و يا پيش بيني ميشود بعد از آزادي دوباره به کارهاي خلاف روي مي آورند شناسايي کرده و بهشان پيشنهاد همکاري ميشود که بعد از آزادي از زندان براي آن نهاد مربوطه ( وزارت اطلاعات . اطلاعات سپاه و پليس آگاهي و پليس امنيت و ... ) کارکنند و اکثر اين زنان هم قبول ميکنند ( چون هم خانواده و شوهر درست و حسابي ندارند و هم کاري که حقوق مکفي داشته باشد در اختيارشان قرار نميگيرد )

 

 


سپس برادر شوهر خواهرم ادامه داد : مثلا همين اداره ما ( پليس اطلاعات و امنيت عمومي فاتب ) از اين دختران و زنان بعنوان طعمه براي نفوذ به شرکتهاي هرمي ( گلد کوئستي ) و خانه ها و باند هاي فساد و فحشا و شناسايي دختران فراري و معتاد در پارکها و خيابانها و .... استفاده ميکند و چون خودشان قيافه آنچناني دارند کسي بهشان شک نميکند ولي چون شخصيت سالمي ندارند و بخاطر پول اين کارها را ميکنند بايد دايما تحت کنترل باشند وگرنه زير آبي ميروند و ميخواهند ما را دور بزنند .از ايشان سوال کردم خوب اينهايي که گفتي کارشان جاسوسي و خبر چيني هست چه ربطي دارد که توي مراسم تظاهرات حکومتي شرکت ميکنند و عکس خميني و خامنه اي را بالا ميرند و در مصاحبه تلويزيوني حرفهاي رژيم را ميزنند ؟


ايشان گفت خوب اداره ما از اين خواهران ( کرايه اي ) ميخواهد که کار خبر چيني و اطلاعاتي انجام بدهند ولي نهادهايي مثل اطلاعات سپاه يا وزارت اطلاعات يا حتي حراست صدا و سيما بنا به اهدافشان ميتوانند از اين افراد درجهت انجام مقاصد سياسي و عقيدتي استفاده کنند کافي هست قبل از مراسم يک برگه نوشته به آنها بدهند و از ايشان بخواهند آن را حفظ کرده و سپس جلوي دوربين صدا و سيما تکرار کند و اينگونه به بيننده القا کنند که زناني با قيافه هاي آنچناني هم طرفدار رژيم هستند .


جناب سروان در ادامه گفت همانطور که بسيج يا سپاه از اراذل و اوباش معروف و شناسنامه دار بعنوان لباس شخصي و چماغدار استفاده ميکند از بين اين زنان ويژه هم ميتواند در جهت مقاصدش استفاده کند و يک موردش هم همان زني بود که ادعا ميکرد زن صيغه اي عطاالله مهاجراني است و از وي در دادگاه خانواده شکايت کرده بود که بعدا معلوم شد يک پروژه طراحي شده از سوي دستگاه اطلاعات موازي بوده است و عقيم ماند .


در انتها ايشان به من پيشنهاد کرد از اينگونه زنان دوري کنم چون هم خودشان خطرناک هستند و هم معمولا چند لات و لوت بعنوان بادي گارد ( محافظ ) هميشه همراه اينها هستند که مصونيت قضايي هم دارند و از کشتن کسي هم باکي ندارند .